Fin

23 augustus 2019 - Alkmaar, Nederland

En na een nachtje doorhalen zijn we weer thuis. 11.30 van het hotel af, 14.45 vliegen, 06.00 op Kevlafik (IJsland). En wat geisers vanuit de lucht gespot. 07.45 weer in het vliegtuig, 12.35 aan de grond op de Polderbaan. 14.15 thuis. Een voorspoedig reisje. Nu het tijdsverschil verwerken (dat lukt de een beter dan de ander) en maandag allemaal weer aan de slag.

En hoe hebben jullie het nu gehad ten opzichte van 2013?

We zijn Amerika dwars over gereden. In totaal ca 10.600 km gereden in een rijdend huisje. We hebben in die twee reizen ontzettend veel gezien, gedaan en meegemaakt. En waar onze eerste reis ons als gezin dichterbij elkaar bracht, heeft reis twee weer een geheel eigen karakter gekregen. Door andere leeftijden en verschil in interesses van de jongelui en ontwikkeling van persoonlijkheden die daarbij hoort. Met zowel positieve als minder gelukkige ervaringen tot gevolg. En zo gaat dat. Het was in ieder geval bijzonder om samen te doen!

Voor een tijdje is het onze laatste gezinsvakantie geweest. Zarah gaat volgend jaar haar eigen weg en Hanne volgt daar vast snel achteraan. En onze Casper? Die wil nog wel een tijdje mee met ons...... tenminste als we avontuurlijke dingen gaan doen! (Stel je voor dat het saai wordt?!).

Dank voor de reacties op verhalen en foto’s. We nemen ze mee in ons reisboek!

1. Nanda Mulder:
    23 augustus 2019
    Helaas zo gaat dat. Ook hier eentje voor het laatst mee geweest. Maar dit is een ervaring die jullie nog als gezin gedaan hebben en kan niemand meer wat aan veranderen 😁
  2. Helga en Uwe:
    23 augustus 2019
    Zo gaan die dingen inderdaad, en dat is misschien maar goed ook. Ieder in z'n eigen ontwikkeling en leeftijd.
    Deze ervaring neemt niemand jullie meer af.
    Genoten van de foto's en mooie verhalen.
  3. Suus:
    24 augustus 2019
    Jullie hebben in ieder geval een heel bijzondere laatste gezamenlijke gezinsvakantie gehad! Een ervaring voor het leven! Wat ook bijzonder is, is dat wij dit met jullie op afstand hebben mogen mee beleven; hartelijk dank hiervoor 💋❤.
  4. Anita:
    24 augustus 2019
    Welkom thuis 🇾🇪. Deze familiereis zit in de 🎒van jullie leven. En wees niet bang....... er komen echt meer familie/gezinsreizen met hoogstwaarschijnlijk aanhangende gezinsleden. Oprecht genoten van jullie 🇺🇸verhalen. Tot maandag ☕️