Vroeg

29 juli 2019 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

We vertrekken vroeg voor het noordelijke rondje en hoewel aangekondigd en instemming een dag eerder zijn de twee jongste dames rond 07.30 uur nog niet op hun best. Waarom vroeg vertrekken? Dan is het rustig en heb je de meeste kans op het zien van wilde dieren. Het noordelijke rondje wordt ook aangeraden om meer wildlife te zien. We stijgen en dalen en zijn continue alert op beren en bizons. Helaas blijft het bij eekhoorns, marmotten en een enkele bizon. Wel zien we een grote waterval, diepe ravijnen, hete bronnen, fantastische rotsformaties, warm water beekjes en veel bomen.

Na driekwart van de ronde, we zijn al een uurtje of drie aan het rijden ziet Casper een bizon en iets wat op een beer lijkt. Ik besluit onder luide instemming even te keren. Helaas onderschat ik daarbij toch nog de lengte van onze camper of de breedte van de weg. In ieder geval raak ik aan de achterkant een hekje (formaat dikke boomstam). Het hekje blijft staan en onze bumper heeft een stevig tikje gehad. De schade valt mee (we hebben overigens alle schade afgekocht tot €0,-) dus blijft het vooralsnog bij een deukje in mijn ego! En daar heb ik dan weer de rest van de vakantie last van zegt Manon......waarvan akte.

Tegen 13.00 uur zijn we weer terug op de campground. Het is mooi geweest voor vandaag. We gaan yahtzeeën, drinken een rootbeer en lezen nog wat. Vanavond weer een vuurtje stoken en de barbecue aan. Lekker relax!

1. Omaniek:
    29 juli 2019
    Dat was een lange radiostilte! Fijn weer wat te horen en vrolijk verder met jullie avonturen! 🎈