San Francisco

18 augustus 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We komen er aan! Na op Fisherman’s Wharff nog even gegeten te hebben stappen we weer in onze camper voor toch wel de laatste echte rit. We rijden langs alle bekende plaatsen voorafgaand aan San Francisco, zoals Cupertino en Palo Alto. Ook vandaag hebben we weer twee keuzes om te rijden. Via de Bay Bridge (snelste route) of via de Golden Gate bridge. We kiezen uiteraard voor de tweede. Eind van de middag komen we aan op onze camping plaats. Morgen is het zondag en gaan we San Francisco in. Maandag grote bomen kijken in Muir Woods en dinsdag leveren we de camper weer in. Het einde is in zicht!

1. Omaniek:
    18 augustus 2019
    Het was een paar dagen wachten, maar nu ineens weer al die spannende verhalen! Machtig om jullie zo te kunnen volgen. Jullie hebben hier zo lang naar uitgekeken, en wat is het de moeite waard! Nog een paar dagen volop genieten gewenst! 🐋
  2. Helga en Uwe:
    Leuk om weer avonturen te lezen en foto's te zien 😍
    Geniet nog even van de laatste vakantie dagen
  3. Suus:
    19 augustus 2019
    Kan niet wachten op de laatste verhalen vanuit San Francisco!!