Goede voorbereiding is het .....

1 juli 2019 - Alkmaar, Nederland

We zijn terug van onze Amerika reis, de kinderen liggen in bed en wij zitten in de keuken. Wijntje, blokje kaas, muziekje op de achtergrond. Het laatste verhaal van onze reis krijgt vorm. We kijken wat foto’s terug en zeggen tegen elkaar: ‘dit moeten we nog een keer doen!’. Het is mei 2013, we zijn net terug uit Minneapolis en we besluiten een nieuwe Amerika spaarrekening te openen met als doel onze reis dwars door de VS af te maken. Minneapolis - San Francisco.

1. Cynt:
    1 juli 2019
    👍ik ben benieuwd naar de verhalen, ervaringen, avonturen, tegenslagen, de lol en de foto’s :-)
  2. Suus:
    Kan niet wachten om 'mee te reizen' 😉😊
  3. Anita:
    2 juli 2019
    Wat leuk dat jullie ons meenemen op reis, bij gebrek aan een Amerika spaarrekening kunnen we toch meegenieten. Leuk zin in.........
  4. Nicole:
    Superleuk om jullie reisverhalen te volgen!!
  5. Pa en Ma:
    2 juli 2019
    Ook wij volgen jullie met de kids op de reis in Amerika , tijdens onze vaar vakantie .👍🌞🌝
  6. Omaniek:
    3 juli 2019
    Reken maar dat ik mee reis en mee leef. Behouden vaart!