Valley Fair

15 juli 2019 - Bloomington, Minnesota, Verenigde Staten

Het is warm, heel warm. Hooguit een dag of vijf per jaar is het hier zo warm en het lijkt er op dat Zeus die vijf dagen in onze week in Minneapolis gaat proppen. Dat wordt zwemmen vandaag. We besluiten dat te doen in Valley Fair. Een klein half uurtje rijden en dat is geen straf in de Cadillac Escalade. Alles wat je niet nodig hebt in een auto zit er in. Bij het ophalen gisteren vroeg ik me bijvoorbeeld af hoe de achteruitkijkspiegel te verstellen om het verkeer achter me beter te zien. Na wat uitzoekwerk kwam ik er vanmorgen achter dat hij verbonden is met een camera. Dus je kijkt via een beeldscherm naar achteren. Wel gek om geen passagiers te zien in je ‘spiegel’! Verder trilt je stoel als je achteruitrijdend een obstakel tegenkomt....... en blaast er koele lucht door de lederen zetel. Wie verzint het?!

We zijn in Valley Fair ( https://www.valleyfair.com/ ), de Efteling, maar dan ff meer attracties en grotere attracties ook. De entreeprijs slaat een stevig gat in ons dagelijks budget en ik vraag nog aan Chris of we wellicht aandelen in het park gekocht hebben? Bij de entree staat het bordje: No guns allowed. Dus na het fouilleren, tassencontrole en een scanpoort gaan we met een gerust hart naar binnen.

En we zijn in Amerika! Alle typical american things komen voorbij. Letterlijk en figuurlijk. We starten de dag met de the wave! Helemaal prima qua temperatuur, want we komen er drijfnat uit.

21309A17-8D71-47D9-9EF7-B50F68375AD3

1. Jeroen:
    15 juli 2019
    Vet hoor. Geniet ervan
  2. Anita:
    15 juli 2019
    "Cadillac Escalade. Alles wat je niet nodig hebt in een auto zit er in" Snap ik wel hoor, Als autofabrikant moet je je onderscheiden op de markt EN in Amerika wonen heel veel mensen "vrijwillig" in hun auto. Dan maar een Cadillac Escalade! GENIET ervan!