Toch rechtstreeks vliegen

14 juli 2019 - Bloomington, Minnesota, Verenigde Staten

Vrijdagavond, de dag voor vertrek eten we op uitnodiging van Marius en Petra nog even een pizzaatje bij de Happy Italy. Kunnen we alvast wennen aan fastfood en relatief grote hoeveelheden. Prima om zo even gedag te zeggen tegen Nederland voor een poosje. En terwijl we wachten op onze bestelling roept Manon ineens; ‘we vliegen rechtstreeks!’ Icelandair heeft ons omgeboekt naar een vlucht van Delta airlines. Dat scheelt ca. 4 uur reistijd! En hoewel dit nieuws aan tafel goed wordt ontvangen is de eerste vraag van Casper of hij dan wel bij het raam mag. Helaas voor hem blijkt de volgende ochtend dat we zitplaatsen in het midden hebben.

1. Hans Mulder:
    14 juli 2019
    Top service van Icelandair. Jammer voor Casper maar ach het scheelt ook weer een overstap.

Veel plezier in de USA. Ze verkopen daar ook gewoon groenten.
  2. Suus:
    14 juli 2019
    Fijn dat jullie rechtstreeks konden vliegen! Hopelijk kan Casper op de terugreis aan het raam 😉. Maar nu eerst gaan genieten van jullie reis in de VS!
  3. Anita:
    14 juli 2019
    Het avontuur is goed begonnen, nu al (shop)tijd over. Goede reis met een korte vlucht en HUGE campert🚐
  4. Sandy:
    Goeie reis
  5. Omaniek:
    14 juli 2019
    Dat is 4 uur vakantie gewonnen! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, go for it! 🌟