Stank

29 juli 2019 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

We zijn op weg naar Canyon. Ons volgende State Park campground. En na nog een stukje bos rijden we opeens door een Bob Ross schilderij. Ook wel eens grappig. We spotten achtereenvolgens een wolf en bizons . Onderweg stoppen we nog bij een gebied met mudvolacano’s. En dat stinkt enorm. Methaangas in combinatie met modderwater en een temperatuur van ca. 75 graden zorgen voor flinke stoomwolken. We lopen een rondje en met die lucht in onze neus stappen we de camper weer in. Na nog een paar korte stops voor mooie uitzichten komen we aan bij Canyon village. De kids vragen hoopvol of er misschien toch ergens WiFi is of stroom..... helaas voor hen. We zitten middenin Yellowstone. Totaal onbereikbaar.

Besef van de oudste; ‘iedereen is een keer de jongste persoon op aarde geweest’. Wat wifiloosheid en zelfs geen enkele G met je gedachte kan doen.....

Morgen de North Loop met veel dieren rond rijden en dan de laatste overnachting in Yellow Stone. Grand Theton, we zijn onderweg.....